Doporučené produkty:



Reklamace

Garantujeme plnou zodpovědnost za výrobní vady výrobku a současně vyřizujeme všechny formality týkající se poškození balíku dopravcem.

Poškození zboží při přepravě

Často je zboží prodávané v našem obchodě rozměrným produktem, který je bez ohledu na obal náchylný k mechanickému poškození.

Zákazník je pokaždé povinen zkontrolovat zboží v přítomnosti doručujícího kurýra. Pokud bude zjištěno jakékoliv mechanické poškození (deformace, utržení, poškození povrchové úpravy), je nutné požádat kurýra o sepsání protokolu ve vaší a jeho přítomnosti. Nejlépe nepřebírat poškozené zboží vůbec.

Sepsání protokolu později než při přebírání zboží může mít za následek odmítnutí reklamace kurýrem.

Vyplněný a podepsaný protokol (fotografie nebo sken) nejlépe s fotografiemi prokazujícími poškození a číslem objednávky je třeba zaslat na adresu: info@versanis.cz.

Na základě těchto dokumentů bude možné za vás podat reklamaci u kurýra. Pokud uznáme, že protokol je vyplněn správně a vina je jednoznačně na straně doručujícího kurýra, pak vám odešleme neprodleně nový výrobek.

Prosíme neodesílat poškozený výrobek bez konzultace s námi. Po prohlédnutí fotografií škody vám nabídneme způsob převzetí poškozeného výrobku.

Výrobní vady

Potvrzení výrobní vady můžeme vydat pouze na základě zaslaných fotografií. V případě, že takovou vadu potvrdíme, odešleme vám neprodleně nový výrobek a navrhneme způsob převzetí vadného výrobku.

Rozměry uvedené na stránkách jsou vzhledem k povaze produktů přibližné. Nesrovnalosti pod 5 procent nejsou důvodem pro uznání reklamace

Řešení sporů

Spotřebitel může využít mimosoudních prostředků k vyřizování stížností a reklamací. Pokud spotřebitel chce využít možnosti řešení sporů týkajících se online nakupování, může podat svou stížnost například prostřednictvím webové platformy EU ODR, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Newsletter

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru

Novinky, akce, speciální nabídky