Doporučené produkty:

699.00

499.00 CZK

1170.00

676.00 CZK



Reklamace

Garantujeme plnou zodpovědnost za výrobní vady výrobku a vyřizujeme všechny formality týkající se poškození balíku kurýrem.

Poškození zboží při přepravě

Velmi často je zboží prodávané v našem obchodě prostorovým produktem, který je bez ohledu na obal náchylný k mechanickému poškození.

Zákazník je pokaždé povinen zkontrolovat zboží v přítomnosti doručujícího kurýra. Pokud bude zjištěno jakékoliv mechanické poškození (deformace, utržení, poškození povrchové úpravy) , je nutné požádat kurýra o sepsání protokolu ve vaší a jeho přítomnosti. Nejlépe nepřebírat poškozené zboží vůbec.

Sepsání protokolu později než při přebírání zboží může mát za následek odmítnutí reklamace kurýrem.

Vyplněný a podepsaný protokol (fotografie nebo skan) nejlépe s fotografiemi prokazujícími poškození a číslem objednávky je třeba zaslat na adresu: info@versanis.cz.

Na základě těchto dokumentů bude možné za vás podat reklamaci u kurýra. Pokud uznáme, že protokol je vyplněn správně a vina je jednoznačně na straně doručujícího kurýra, pak vám odešleme neprodleně nový výrobek.

Prosíme neodesílat poškozený výrobek bez konzultace s námi. Po prohlédnutí fotografií škody vám nabídneme způsob převzetí poškozeného výrobku.

Výrobní vady

Potvrzení výrobní vady můžeme vydat pouze na základě zaslaných námfotografií. V případě, že takovou vadu potvrdíme, odešleme vám neprodleně nový výrobek a navrhneme způsob převzetí vadného výrobku.

Řešení sporů

Spotřebitel může využít mimosoudních prostředků k vyřizování stížností a reklamací. Pokud spotřebitel chce využít možnosti řešení sporů týkajících se online nakupování, může podat svou stížnost například prostřednictvím webové platformy EU ODR, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Newsletter